fredag den 8. august 2008

Endelig weekend

Så kom weekenden langt om længe.
Har sukket efter den siden i tirsdag så det ku kun gå for langsomt. :0)

Ugen har været stille og rolig - ik noget spændende der. Vejret er lige så trist som alt det andet.
Dog håber jeg på lidt tørvejr i weekenden så jeg kan komme ud i skoven og lede efter svampe. Det er jo ved at være sæson for kantereller. *MUMS*

Kom lidt til at tænke på i dag - hvor meget skal der egentlig til før man fatter en hentydning. Er det nok at give et diskret lille hint eller skal man virkelig skære det hele ud i pap. Og hvad er det høfligste at gøre? Bliver man mere såret over et hint end at få det sagt lige op i ansigtet?
Og hvad ville man selv foretrække...?
Gad vide om der findes en mellemting.

Min fødselsdag nærmer sig også. Et kvart århundrede - puha. Man begynder så småt at føle sig gammel, nu nærmer sig tale om pension, fast bopæl og familie. Det er lige så nakkehårene rejser sig.
Og så skal den endda fejres alene - familie og venner er jo i DK. Men selvom det nok bliver lidt trist så ska jeg nok få hygget mig.
Der er boller i fyseren og der er valgt et par gode film. :)

Nå det var vist det for denne gang.

Ingen kommentarer: