lørdag den 22. november 2008

Long time no see...

Havde jo næsten helt glemt min lille blog her :o)

Men lad os se hvad vi har oplevet siden sidst.
De gamle var på besøg sammen med de lidt ældre... dvs. mormor og morfar. Et rigtig hyggeligt besøg.
De havde lejet et hus lige ned til søen og det var simpelthen bare en perfekt uge.
- Og så fik vi jo go mad.. hehe.

Og så er jeg begyndt til Taekwon-do, hvilket nok er noget af det bedste jeg nogensinde har gjort for migselv.
Jeg har kæmpet og kæmpet for at ryge ned under de 60kg, men intet har hjulpet, pånær et par måneders Taekwon-do.
Nu står der 59,7 på vægten og jeg ku ikke være lykkeligere.

Så alt i alt går det rigtig godt her.

Jeg glæder mig til at komme hjem til jul - jep bossen har endelig sagt god for ferie, så billetten er købt og dagene tælles ned.

Bare det snart var jul :09

Ingen kommentarer: