lørdag den 20. juni 2009

En god start på dagen.... eller noget.

Jeg har simpelthen sovet så dårligt i nat. Har vendt og drejet mig, så var det for varmt, så var det for koldt.
Så larmede kattene og så var der for stille.
*SUK*
Og så vågner jeg med en dundrene hovedpine og stiv nakke :(

Tænker at en kop the vil være godt men idet jeg hælder vandet over i koppen, smutter håndtaget og jeg hælder det i stedet over min hånd. FFS!!!!

Så nu sidder jeg her med min the, en skål havregryn og har rigtig rigtig ondt af migselv.
Snøfte....

Og senere har jeg lovet K at jeg vil sidde model så han kan øve sig i portrætfotografering. Han har købt paraply og alt muligt og det er sgu træls hvis jeg må melde fra pga jeg er en klodsmajor.

Nå men jeg vil lige se tiden an - måske det vil hjælpe at søbe lidt i badekaret en times tid :)

Ingen kommentarer: