onsdag den 24. juni 2009

Made in heaven :0)

Jeg er meget glad idag. Årsagen? Mountain Dew!
Lige siden jeg flyttede hjem fra USA har jeg grædt salte tårer over at denne gudedrik ikke findes i DK.
Har dog engang imellem tilladt migselv at ofre det det koster at bestille den hos Food From Home, hvor sindsyge priserne end er.
Men det er jo bare ikke det samme som at kunne gå ned i forretningen og købe når lysten lige er der.

For et stykke tid siden erfarede jeg så at Hydro Texaco solgte dem, men det galdt åbenbart ikke i den by jeg kommer fra = endnu flere salte tårer.

Idag kommer en kollega så hjem fra ferie i DK og hvad tager han op ad tasken? Mountain Dew :0)
Og han har fundet dem i Netto af alle steder - jeg er ekstatisk.

Gæt hvem der skal til DK og i Netto på fredag? Mig! :0)


Ingen kommentarer: