onsdag den 29. juli 2009

Hygge hos de gamle

Mandag smuttede jeg en tur hjem til de gamle, hvor jeg skulle overnatte. Og er der noget man får masser af når man er sammen med sine forældre, så er det mad :D

Mandag lavede paps Mojitos til os... ik lige mig, så min blev byttet ud med 7-up og rom. Og så blev der guffet nachos med ostedip og salsa. Namme nam.



Aftensmaden bestod af et par grillede pølser og så grillet ribbenssteg. Mums det var lækkert, og så lækkert at den var forsvundet fra tallerkenen før kameraet kom frem.

Tirsdag var vi en tur på det lokale ølhus for at få os en lille en inden aftensmaden (At vi havde drukket Sangria på terassen lige inden nævner vi ikke...hehe)
Min mor og jeg fik os en Kasteel Rouge (kirsebær-øl), som bare var mums. Faderen min fik en Westmalle.



Da vi kom hjem stod den på to forretter.
Første forret som bestod af hjemmelavet oliventappanade og hjemmerøget/saltet lammekølle, serveret med skiver af flutes og olivenolie. Og et par cheddarskiver. Det kunne jeg godt ha spist mig fuldstændig mæt i.



Anden forret som var kantareller på toast med masser af fløde. En rigtig kaloriebombe, men så meget det værd! :D



Og bare for at være sikre på at vi nu også var helt 100% mætte så sluttede vi af med farseret squash. Noget der ikke altid har stået på min liste over livretter, men som med så meget andet måtte jeg konstatere at mine smagsløg har ændret sig. Det smagte jo faktisk rigtig rigtig godt.

Ingen kommentarer: