onsdag den 22. juli 2009

Skorpionen, der blev til en flyvende hest :)

Ja jeg fik som 18-årig lavet en skorpion. Min første tus, så uha den måtte jo ikke være for stor.
Jeg var mægtig glad for min lille skorpion - den var fin. Men med årene er den desværre gnedet ud og er blevet til en træls blækklat med ben. Og den kunne ikke reddes.

Så i lang tid har jeg funderet på, hvad jeg skulle få den dækket med.
Disneys Fantasia er en genial tegnefilm, som jeg har elsket siden jeg var yngre og ja... piger har jo et eller andet med heste.

Resultatet blev at jeg fik snakket med den gode nabo, som nu her til aften har dækket min stakkels skorpion med en fin lille pegasus.
Og for at den ikke skulle være alt for pussenusset og tøset, så har den et dejligt bestemt ansigtsudtryk. Som kæresten og jeg blev enige om; det er ikke en pegasus, det er en PMSsus :D

Men her kommer et par billeder af forløbet... enjoy! I know I will :D






Ingen kommentarer: