lørdag den 29. august 2009

Hverdagen er tilbage

Så kom man hjem fra ferie og fik det hele på plads igen.
Misserne var glade for at få "mad"mor hjem igen og har imens jeg var væk fået fikset trappestenen foran lejligheden. Fint :)

Idag har jeg været i Göteborg med drengene... en af dem skulle hente sin kæreste (min navnesøster) ved færgen og så tog jeg hende med en tur i Nordstan.

Det blev en dyr affære for mig, men er ganske tilfreds med resultatet:



Cardi fra Monsoon som bare er mega lækker at have på samt er i sådan en farve, så kattehårene ikke ville kunne ses på den

Fra H&M:
Kjole som jeg kan bruge på arbejdet
Pyjamas med Mickey Mouse
Sommerfugle øreringe
Nude neglelak (ikke på billede)
Sort/rød BH sæt
Sort BH som jeg har i forvejen men denne med omkreds 75 da den jeg købte på 70 gnaver for meget (ikke på billedet)

Sko fra DNA af mærket Chicas med den sødeste sløjfe foran Som jeg overhovedet ikke har brug for, men bare MÅTTE med hjem.

Øreringe med vindrueklase (ikke på billede)

Fra Indiska:
2 grønne lysholdere til at have hængene i soveværelset - til 15kr i alt
En æske grønne plastblomster til dekoration (ikke på billede)



Frøen er fra min tur i Tivoli i sommerferien og bruger den til at gemme mine ringe i :)


Og til dette havde jeg dette outfit på idag:

Ingen kommentarer: