lørdag den 3. oktober 2009

Der har været lidt stille...

Ja der er ikke kommet meget fra mig her på det sidste. Ikke fordi der ikke har været noget at fortælle, men har simpelthen ikke haft overskud til det.

I weekenden var jeg i DK og feste lidt med tøserne, og selvfølgelig lige hilse på kæresten som desværre var syg.
På vej til færgen for at komme til DK går jeg altid igennem indkøbscenteret. Og hvad spottede mit øje? Et nyt sushi sted. 20stk forskellig sushi til 149 SKR. WAUW! Købte med til kæresten så vi rigtig ku hygge.



Mums det var godt nok guf.

Lørdag besøgte jeg søs i Ålborg for at fejre hendes fødselsdag. Jeg kunne desværre kun være med i få timer før jeg skulle med toget til Frederikshavn igen.
Her skulle jeg om aftenen feste med tøserne i ægte mandestil.
Vi var alle iklædt mandetøj og det var faktisk rigtig hyggeligt :)

Søndag skulle jeg så desværre tilbage til Sverige igen.

Hele denne uge har jeg så ligget syg på sofaen. Fik reddet mig en meget slem forkølelse (blev nok smittet af kæresten), så jeg har ikke været i stand til andet end at sove og drikke vand.

Stakkels katte. De har nok ikke syntes jeg var særlig interessant.

Ingen kommentarer: