onsdag den 14. oktober 2009

Haideee hoooo

Jeps... hvad man lover kan man også lade være med at holde. Nu fik jeg jo ikke lige opdateret som jeg havde sagt. Mig i en nødeskal.

Men jeg er blevet lvl 55 i WoW til dem der sku ha interesse ;0)

Ellers så er vi ret underbemandet på jobbet for tiden, så er mega energiforladt og det hjælper overhovedet ikke at man skal skrabe ½cm is af bilen om morgenen, eller at de lover sne på fredag :0(
Øv... så er vinteren for alvor sat ind. Fik vi overhovedet noget efterår?

Idag havde jeg min dejlige KM t-shirt på og en ring som jeg købte på markedet i lørdags. Ringen er lavet ud af en teske og sælgerne er danskere. Dem støtter jeg hvert år :0)



Og så havde jeg lovet et billede af jakken:



Det er nok ikke så tydeligt, men den giver da en idé.

Og nu vil jeg gå i seng. Klokken er snart 1 og det er kun tirsdag. Gaaaab det blir sgu en lang uge.

Nat nat

Ingen kommentarer: