lørdag den 2. januar 2010

Har set flere blogs hoppe med på denne, så nu vil jeg også :D

Beskriv 2009 med 3 ord:
Afsluttende, Afslappende, Smukt

Hvilke rejser var du på i 2009?
Ingen rejser for mig i 2009, hvilket er utroligt for jeg elsker at rejse.

Har du allerede nogen planer for rejser i 2010? Og hvis ja, hvilke?
Der er ingen faste planer endnu, men håber da at jeg kommer på mindst en.
Berlin har været oppe og vende og så har jeg en veninde som jeg måske skal til NY med. Men alt er endnu usikkert og så må vi se hvad der sker.

Bedste bog du læste i 2009:
Fik ikke læst så voldsomt meget i 2009, men Twilight serien var et kæmpe hit og blev blæst igennem på recordtid.

Bedste film du så i 2009:

Hmmmm... Det må være Avatar. Fantastisk smuk film og jeg håber jeg får mulighed for at tage ind og se den i 3D.

Bedste ting der skete i 2009?

Faktisk var det år ikke fyldt med ret mange begivenheder... men jeg vil nok sige at det var min søsters bryllup. Så fantastisk smuk og glad hun var. Er virkelig glad på hendes vegne.

Hvad lavede du sidste år på nytårsaften kl. 23.59?
Der stod jeg hos nogle venner og ventede på at klokken slog 00.

Hvordan skal du fejre dette nytår?

Det er endnu uvist.


Hvad ser du frem til i 2010?
Jeg må indrømme at jeg ikke har de store planer endnu. Men ser dog frem til at få familien op i September, hvor vi skal være i sommerhus i en hel uge. Glæder mig til at hygge mig med dem.
Og så håber jeg da at 2010 vil være det år jeg får en bedre stilling på jobbet, for er ved at køre en smule sur i den jeg har.

Hvad ser du IKKE frem til i 2010?

Indtil videre ingenting...

Har du planer om at få børn i 2010?
Det har jeg ingen planer om.

Ingen kommentarer: