fredag den 19. februar 2010

Jamen tak for Herman da...

Jeg har fået et kædebrev idag... eller nej det har jeg ikke. Jeg har fået en kæde-dej idag. WTF!

Herman er en surdej, som man skal have i ti dage og så sende videre til 4 veninder. Og så skal man bage en kage af den portion man beholder.

Jeg kiggede godt nok noget da jeg fik den... det er da noget af det mest specielle jeg nogensinde har fået.

Nu sidder jeg så og overvejer om jeg skal arbejde videre på den eller om jeg bare skal lade Herman hvile i fred i min skraldespand.

BTW - der er både æble og kanel i kagen... nej tak!

2 kommentarer:

Sacha sagde ...

Herman smager ellers godt, jeg synes du skal give den videre til en fremfor at smide den ud.

Litzy sagde ...

Åh så du kender Herman? Har fået et stykke at smage på, men er nu ikke så meget for kanel :)
Ved bare ikke rigtig om jeg kender 4 der kan lide at bage... hmmm.