torsdag den 25. februar 2010

Shop Amok

Efter en super skøn dag ligger jeg nu med ømme fødder og trætte skuldre på min sofa og slapper af.

Min mor og søster fik købt nogle lækre ting og så satte de sig med en kop kaffe imens jeg drog afsted i diverse shops med søsters MiniMe. Vi hyggede os rigtig og der var også tid til lidt sjov:



Ting jeg gik efter men ikke fik: Thelma/Duffy sko el. lign., Ræveblusen fra Monki, De sorte strømpebukser med røde hjerter fra H&M :(

Dog fik jeg noget andet lækkert.
I Monsoon købte jeg en rigtig lækker grå skjorte med skøre "fald" (manglede en knap så fik 10% rabat) og en ternet lang skjorte.
I Åhlens købte jeg 2 Depend lakker. En i grå og en i lilla.
I Kappahl en lækker hårbøjle med nitter.

Jeg fik også købt en masse lækker sushi og et sæt øreringe som en meddulle har nævnt, men hvis hun ikke vil have dem, så snupper jeg dem selv :P


Billeder af indkøb kommer i morgen.

Ingen kommentarer: