søndag den 28. marts 2010

Earth Hour 2010

Igår var der som tidligere nævnt, Earth Hour.
Kl. 20:30 blev der slukket alt lys og i en time blev der vist alverdens lysshows. Her i den bette by jeg bor i, var det ikke helt så omfangsrigt, som jeg havde regnet med, men mere om det senere.

Først tog vi nemlig op til et vennepar for at spise aftensmad.
Menuen stod på Stegt flæsk med persillesovs og kartoffelmos og traditionen tro, var det mig, der stod for madlavningen.




3kg flæsk, 2kg kartofler og 1½ liter sovs senere var vil alle (5pers) meget meget mætte :)

Bagefter "trillede" vi op til byens skole hvor Earth Hour skulle finde sted.
Jeg glædede mig til at tage billeder af alverdens led-lys men blev noget skuffet. For i stedet stod vi i 1 time og lyttede til byens unge (og desværre temmelig talentløse, sorry to say) spille guitar, synge og klimpre på klaveret.
Der var en enkelt trio som sang fantastisk.... indtil den ene tøs samlede sin violin op. Undskyld jeg siger det min pige, men en violin skal spilles FLAWLESS for ellers lyder det somom du trækker din kat i halen og lykkedes at ødelægge hele jeres forestilling. Det var en skam.

Heldigvis sluttede showet af udenfor med en ild-puster. Yes - se that's more like it.
Fik et par gode billeder (det er bestemt ikke nemt at tage billeder i mørke).




Jeg smider resten af billederne på Flickr senere. :)

Ingen kommentarer: