søndag den 21. marts 2010

Roadtrip, triste biler med underbid, Burgerking og meget mørkt hår

En kort sammenfatning af dagen igår.
Først skulle jeg på fototur med et par kollegaer. Vi skulle besøge en kirkegård for gamle 50'er biler.
På vej derhen kommer vi så pludselig i tanker om at ingen af os egentlig ved hvor vi er på vej hen... og hvad gør danskere så når de er faret vild? De sætter kursen mod Oslo, finder et indkøbscenter og spiser frokost på Burgerking :)

Men vi fandt kirkegården tilsidst og det var en meget spændende omend lidt sørgelig oplevelse. At se alle de stakkels fine biler fra 50'erne var faktisk lidt trist. Havde folk beholdt dem i stedet for at kassere dem, så havde vi haft en hel del rigtig fine veteranbiler kørende rundt omkring. En af bilerne var jeg meget tæt på at tage med mig hjem. Efter at have taget et billede af den skulle jeg lige tjekke at det også blev godt... og hvad så jeg? To øjne, som kiggede bedrøvet på mig og et forsigtigt (forventningsfuldt?) lille smil med underbid. Den bil havde jo charme... og sjæl! :0o Så blev det straks en hel anden oplevelse.
Desværre havde jeg ikke mulighed for at tage lille "Herbert" med mig hjem, så han må blive stående på sin mark og langsomt gå i et med naturen :(




På vejen hjem igen fik vi pludselig lyst til kinesermad så vi stoppede lige ind på Restaurant Freden og fik god mad. Jeg fik stegte nudler med kylling, gris og rejer i sur/sød sovs. MUMS!




Bagefter blev jeg kørt hjem til en pige jeg arbejder med, hvor vi hyggede os med rødvin, hårklipning og hårfarvning. Den farve jeg havde købt hed "Gyldenbrun" men resultatet blev desværre noget mere henad meget mørk brun. Nu havde jeg ellers bestemt mig for at prøve med lyst hår, men synes nu det her er pænt nok alligevel :)





Jeg skal nok lige fikse nogle flere billeder senere... men de skal lige redigeres først.

Ingen kommentarer: