torsdag den 20. maj 2010

Søvnløs i Sverige

Puuuh her er godt nok varmt. Jeg vender og drejer mig, tager dynen af... fryser og tager den på igen.... sveder og tager dynen af.

Nu ved jeg hvorfor det er jeg normalt forbander sommernætter langt væk.

Kan det ikke bare blive rigtig dejligt koldt om natten? Eller i det mindste ikke så lummert.

Og hvor er det bare typisk at kæresten snorker lystigt ved siden af en, når man selv ligger og kæmper... mon man skulle give ham et lille puf? Bare et lille bitte et? "Ej undskyld skat, det var ik med vilje, ej sov du... undskyld"

hæhæhæhæhæ.

Og nåå ja. Jeg skal huske at købe toiletrens, man kan jo ikke gøre rent uden det. Og hvordan i al verden når jeg at gøre hele hytten rent inden forældrene kommer på fredag, og køleskabet skal gøres rent, hmmm mon roastbeefen kan holde sig helt til fredag, uh hvor gjorde jeg nu af min pung da jeg kom hjem, har jeg mon egentlig husket at stille uret... det havde jeg........



Ingen kommentarer: