fredag den 11. juni 2010

Is a okay

Var ved lægen idag og som jeg allerede vidste så er jeg i fin form.

Jeg blev lyttet på, der blev målt blodtryk og med sådan en dimmer/klemme på fingeren og så fik jeg taget en EKG for en sikkerheds skyld.

Men hjertet mit er i tip top stand og fru doktor (som forresten var tysker), måtte konstatere at det nok bare var en utilfreds muskel.
Yes - hvad sagde jeg? Så kan kæresten lære at lade være med at male fanden på væggen bare fordi man har lidt ondt.

Ej han var i sin bedste mening, og vil nok give ham ret i at better safe than sorry.
Og nu ved jeg da at jeg er frisk + hvordan min hjerterytme ser ud på et stykke papir :D

Og så morede jeg mig lidt over at lægens første sætning var: "Hej Pernille, dig ser vi godt nok ikke meget til.."
Øøøh nej. Og det gik jeg da ud fra var en god ting..? :P








Til gengæld ovenpå den her lille wuhu-jeg-er-rask oplevelse så sidder jeg og fnyser over vejret udenfor.
Hvad sker der lige for at vi skriver juni og så styrt regner det udenfor og der er kun 10 grader?
Og netop i morgen af alle dage lover de endnu mere regn!
Det er bare ikke fair :(

Ingen kommentarer: