tirsdag den 1. juni 2010

Pinligt!

Sidste torsdag fik jeg en award og blev samtidig tagget af søde Pernille.
Jeg læste det på hendes blog, tænkte nej hvor sødt af hende.... og så glemte jeg alt om det. Det fløj simpelthen bare ud af mit hovede igen :)

Men nu huskede jeg det!



Den hedder Beautiful Blogger Award og der følger lidt regler med:
- Kopier awarden ind på din blog for at vise, at du har modtaget den.
- Tak og link til den der har givet dig den.
- Link til 7 andre bloggere og spred lidt glæde ved det.
- Fortæl 7 ting om dig selv.

Jeg starter med at sende den videre til:

2300 Happiiiiness
Jordforbindelsen

The life of a mom addicted to fashion
Stine fra Sara og Stine
Piskeriset
Newyorkerbyheart
Kyhnisk Tankegang

- Håber i er friske på at lege med


Og så var der så de 7 ting om mig.... uha :P

1. Jeg er fantastisk doven... hvis der fandtes en award for det, så var jeg da en hel sikker vinder. Jeg er faktisk så doven at jeg stadig kan finde på at skubbe alt rod ind under sengen hvis jeg får gæster, for jeg gider i hvert fald ikke rydde op.

2. Jeg er en hyggefis. Selv i 30 graders varme kan jeg stadig finde på at tage tæppe over mig i sofaen, for det er jo så hyggeligt.

3. Jeg har en svaghed for mad og hvis det indeholder enten fløde eller bacon så er jeg solgt.

4. Det eneste mad jeg ikke kan få ned er grød. Badr! Det vokser simpelthen i halsen på mig. Risengrød, øllebrød, risalamande osv. Nej Tak.

5. Kun uintelligente mennesker keder sig - Jeg keder mig aldrig. :) Jeg elsker at være alene og savner faktisk sjældent selskab. Ikke at jeg ikke hygger mig sammen med andre folk, men jeg har det helt ok med at være alene.

6. Mit slik er mit! Jeg bliver skide mobset hvis kæresten spiser af mit slik. Også selvom jeg siger det er ok. Bare fordi du allerede har spist dit eget og jeg kan finde ud af at spare, giver dig da ikke retten til bare at kaste dig over mit.

7. At rejse er at leve sagde H.C. Andersen... og jeg har fulgt ud bestemt mig for at efterleve det. Jeg ELSKER at rejse og har et verdenskort hængende på væggen hvori jeg sætter en nål for hvert sted jeg har været.

2 kommentarer:

Sacha sagde ...

Bacon er godt!

Jeg takker og vil lige tygge lidt på det, vender frygteligt tilbage sidst på ugen ;)

Piskeriset sagde ...

Tæhæhæ - jeg kunne godt bruge din varme-tolerance. Så snart temperaturerne sniger sig over 25-26 grader herhjemme, begynder jeg at gispe, så 30 grader OG tæppe fik mig til at ryste ved tanken! :-D

Og tusind tak for awarden :-)