søndag den 5. september 2010

Min fødselsdag

Som lovet begynder jeg så småt med fortællingerne og starter med min fødselsdag.

Kæresten havde sørget for morgenmad - det var super hyggeligt og jeg havde også fået to gammeldags fødselsdagskort med posten.
Ih hvor jeg elskede at kunne sidde der over maden og åbne kuverterne og læse de søde ord. Der er nu et eller andet over et kort i papirform.

På arbejdet fik jeg blomster og en sød halskæde med en engel på af en kollega.

Hele dagen tikkede det ind med beskeder på facebook, sms og mail. Super hyggeligt.

Efter arbejde kørte kæresten og jeg til Uddevalla. Han havde egentlig inviteret mig tilbage til det lækre sushi sted, men på vejen derned fik jeg lyst til varm mad, så han tilbød at vi fik kinesisk i stedet for.
Og det var et godt valg, for hold da fast det var lækkert.

Til forret fik vi en forårsrulle med sur/sød sauce.



Til hovedret fik vi 4 små retter; kyllingespyd med satay sauce, oksekød med bambusskud, rejer i sur/sød sauce og kylling i rød karry sovs. Mums!



Desserten var to kugler is (jordbær og vanilie) med chokoladesovs og drys.




Det var simpelthen en super hyggelig dag og aften. Stille og rolig og lige som jeg ville have det. Af outfit var jeg afslappet påklædt i sort strik, ripped jeans, kawasaki og min nye skindjakke.

1 kommentar:

Tine sagde ...

Godt du havde en god dag :) <3 møs!