tirsdag den 12. oktober 2010

#12 Hvordan fandt du blogspot

En masse andre duller på det forum jeg er på begyndte at blogge så jeg fulgte lidt med i deres og så synes jeg da at det kunne være sjovt at prøve selv.

Jeg blogger nok egentlig mest for min egen skyld. Jeg har nemlig en utrolig dårlig hukommelse og det her er en god måde for mig at holde styr på hvad jeg har lavet for en uge side, en måned siden... eller bare i går :P

Det er faktisk lidt tragisk at være så glemsom og ofte går det ud over folks mærkedage, samt jeg glemmer at holde kontakten ved lige med venner og familie. Men jeg håber de ved at det ikke er ondt ment.


Ja og så synes jeg da at det er lidt hyggeligt at få kommentarer og at der er folk der gider at læse det usammenhængende pladder jeg nogen gange får lukket ud .. hehe.

Ingen kommentarer: