tirsdag den 9. november 2010

Mad about you

Det hedder lakken jeg har på i dag. Og den er fra intet mindre end H&M.

Egentlig skulle jeg slet ikke have den. Men stod i kø til kassen i H&M og ved siden af mig var der en rode hylle med ting sat ned med 50%, og der stod lakken og gloede på mig. *HAPS* sagde det og det fortryder jeg bestemt ikke.

Lakken er let at påføre. To lag er nok. Den tørrer hurtigt og lugter faktisk ikke rigtig af noget.



I am totally mad about it :D

Tjek bare lige det glimmer der er i... super smukt og man kan slet ikke mærke det. Og så er farven en super smuk støvet blå/lilla.

3 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Very nice!
Og godt med et neglelakindlæg - jeg skal jo huske at putte ny på i aften! Må straks finde udstyret frem... *gnækgnæk*

Hazel sagde ...

Ej ja, hvor er den fin :)

Litzy sagde ...

Tak begge to - jeg er positivt overrasket over den. Havde forventet noget billigt l*rt for at være helt ærlig :P

Men den er sgu ok.

Og ja du må vist til og igang piske ;0)