søndag den 3. april 2011

Lidt aftensmad på godt og ondt

I aften har vi fået nachos til aftensmad... jeg eeelsker nachos. Med masser af ost :)



Dog fik vi ikke så meget ost på som først planlagt, for da jeg står og drysser osten ud af posen (som vi ½ time forinden har været nede i butikken og købe) så falder der en klump ud.
Jeg deler klumpen og idet jeg gør det ser jeg at den er helt grøn indeni. Fyffor pyffor.

Så det kom altså ikke på, men lagt tilbage i posen og i køleskabet.
Jeg har skrevet til Coop da det er deres eget mærke X-tra og har sagt jeg stadig har osten hvis de vil ha den. Nu må vi se hvad de siger... hvis jeg da i det hele taget nogensinde får svar.
Men må indrømme at jeg blev lidt vred. Det var lige købt og ifølge posen var det pakket et par dage før jeg købte den (ja den tror vi på), og holdbarhed var til Maj.

Har i oplevet noget lignende? Og har i skrevet og klaget eller bare smidt skidtet ud?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

En anden gang så husk på at mug har sådan nogle tråde ud, som man ikke kan se.. så resten af posen har også haft mug på sig. Derfor må man aldrig spise noget der har lagt sammen med mug

Litzy sagde ...

Det ved jeg :) Jeg havde to poser. Så den ene blev brugt og den anden lagt væk.