torsdag den 1. september 2011

Burberry Body

For et stykke tid siden kunne man på Facebook melde sig ind på Burberrys side og udfylde en formular - når denne var udfyldt ville man få en gratis duftprøve tilsendt.

Og dem der kender mig ved at jeg aldrig siger nej til noget gratis, og da slet ikke en ny duft.



Og det er jeg godt nok glad for, for sikke da en lækker duft. Lige mig.
Let lækker og en citrus/frugt blandig med en anelse af blomst... hvad jeg ville kalde en typisk sommerduft. Og det er heldigvis hvad jeg normalt går efter, så denne prøve ku godt resultere i at jeg kunne finde på at købe den når jeg en dag skal skifte ud i medicinskabet.

Hoppede du også på deres FB kampagne? Og i så fald - hvad synes du om duften?


4 kommentarer:

rijaH sagde ...

Æv så var jeg vist ikke en af de heldige for jeg har ikke fået den ind af døren endnu :( Beskrivelsen af duften lyder ellers enormt lækker.. oh well må dufte til den i matas så og se om den ryger på ønskelisten :)

Litzy sagde ...

Mon ikke den kommer snart?

rijaH sagde ...

Jeg håber det ! ;D *krydser fingre*

Malsen sagde ...

Den dufter så dejligt :)