søndag den 13. november 2011

Frustration

Som jeg har nævnt tidligere er mit kamera blevet stjålet... eller sagt på en anden måde har jeg været flink og har lånt det ud til en kollega.
Jeg troede så at jeg kunne fortsætte med at bruge det gamle kamera indtil jeg indså at laderen er forsvundet.

Så nu sidder jeg her, med en masse jeg gerne vil vise jer, men intet at tage billeder med (hvem der bare havde en smartphone)

Så jeg er lidt stille indtil jeg får lokket kameraet fra min kollega, men kan da sige at jeg mangler at viser jer; Noget der er pakket ind, noget der er pakket ud, noget man kan tage på, noget der kan spises... og en masse masse mere :)

Håber  i har haft en fantastisk weekend.
Jeg tilbragte min med de gamle igår til vores årlige shopping dag sammen, og i dag har jeg flydt på sofaen, vasket tøj, renset kattebakker og en masse andet vildt spændende :P

2 kommentarer:

Louise sagde ...

Den kollega kan da bare hoste op, så jeg kan få mine regelmæssige Litzy-fix's! ;D

Litzy sagde ...

Hehe du er sød Louise... jeg gør hvad jeg kan :P