søndag den 1. januar 2012

Året der gik

Så blev det atter tid til at se tilbage på det forgangne år.


Beskriv 2011 med 3 ord:
Stressende, Spændende, Nervepirrende

Hvilke rejser var du på i 2011?
2011 var et år med en del gode rejser - hele 3 stk blev det til.
I Maj var jeg på en 2-ugers smuttur til Egypten med veninden (mangler faktisk stadig at vise jer lidt derfra...).
September stod den på forlænget weekend i Polen med min mor og søster.
Og December tog jeg en uge til Berlin med kæresten.

Har du allerede nogen planer for rejser i 2012? Og hvis ja, hvilke?
I år er der ikke nogen forplanerede rejser. Både kæresten og jeg starter nyt job så det bliver svært at sige hvornår der bliver tid til sjov.
Men med lidt held så får vi klemt en enkelt lille tur ind i skemaet.

Bedste bog du læste i 2011:
Har egentlig fået læst en del i 2011, men har ikke været god til at opdatere listen. Der har ikke været nogle bøger, der har været fantastiske på wauw fronten, men den bedste jeg fik læst er nok Scarlett. Elsker det univers.

Bedste film du så i 2011:
Den sidste Harry Potter film. Fik set den en del tid efter alle andre, men nøøj den er god. Og øv at der ikke kommer flere nu :(

Bedste ting der skete i 2011?
At jeg fik at vide at drømmejobbet var mit.

Hvad lavede du sidste år på nytårsaften kl. 23.59?
Der sad jeg hjemme hos veninden sammen med alle kollegaerne og skrålede med på diverse youtube sange. Vi hyggede os så meget at vi kom et par minutter for sent til 00.00

Hvad ser du frem til i 2012?
Der er rigtig mange ting jeg ser frem til. Men det der fylder mest er jo nok nyt job, ny lejlighed og ny by. Jeg er også spændt på hvordan kæresten og jeg klarer at skulle være fra hinanden, men satser på at vi klarer det til UG.
Hvis i har gode idéer til hvordan man kommer igennem et langdistanceforhold må i gerne give mig dem :)

Hvad ser du IKKE frem til i 2012?
At skulle være så langt væk fra kæresten - det bliver sygt hårdt. Jeg burde faktisk være igang med at pakke lige nu, men hvis jeg begynder på det så kommer det hele alt for tæt på. Så jeg udskyder det lige lidt endnu...


Har du planer om at få børn i 2012?
Heller ikke i år nej :)

6 kommentarer:

Hazel sagde ...

Øhm, øh, her burde jeg jo faktisk byde ind med noget ift langdistanceforhold, for jeg har været igennem det to gange (med samme kæreste), først da han borde de første 6 måneder af vores forhold i Hviderusland, og bagefter da jeg boede i Moskva i 4 måneder. Men jeg ved ikke... Jeg tror, at man kommer igennem det ved ikke at gå fra hinanden, hvor banalt det end lyder. Også skrev vi meget sammen på ICQ, sms og mail. Så længe man ligesom kan relatere til den andens hverdag og oplevelser, tror jeg ikke, at der er den store fare.

Godt Nytår :)

Piskeriset sagde ...

Jeg krydser fingre for, at det vil gå jer godt - det ville jo være godt, hvis han kunne få arbejde i samme by som dig. Er det egentlig muligt? Og hvor langt er det mere præcist?

Hvis du frit kunne vælge blandt Europas storbyer, hvor ville du så tage på weekendrejse i år?

Anonym sagde ...

Det ER bare hårdt med et langdistanceforhold, så jeg føler virkelig med dig og kæresten.. :) Ved ikke helt om det bliver nemmere - har pt. haft langdistance med manden det sidste 1,5 år og jeg savner ham lige så meget som jeg gjorde dengang. :) Håber, at I kommer godt igennem det og får set hinanden en del alligevel. :)

Litzy sagde ...

Hazel - Rart at høre lidt om andres erfaringer og jeg tror du har helt ret. Man skal bare holde i og holde ved. Dog ser det lidt lysere ud lige nu, kæresten vil nemlig undersøge muligheden for at han også kan pendle og derved kan vi bo sammen indtil han i hvert fald skal til Danmark og læse.

Og rigtigt godt nytår til dig også :)

Litzy sagde ...

Piske - Han kommer nok desværre ikke til at arbejde i samme by som mig. Han skal nemlig snart læse i København og skal så flytte til den tid og så ville det jo være dumt at starte nyt arbejde osv.

Og det var da et lækkert spørgsmål du stiller... nu drømmer jeg mig lige lidt væk :) Valget står mellem; Dublin, Barcelona og Rom

Litzy sagde ...

Nonoriginalredhead - Ja det er hårdt ikke bare lige at kunne putte sig ind til kæresten hvis man har haft en hård dag. Og jeg føler så også med dig og din kæreste. Glæder mig ikke til den dag min skal starte i skole - så er det ikke længere bare en time (som vi måske får ændret på snart) men 5 :(