torsdag den 19. januar 2012

I'm a winner

Jeg fejrer at være ovenpå med et lille indlæg eller to :)

Før jul deltog jeg i en konkurrence hos Rijah om en Orly Shine og lykken ville at jeg skulle vinde.
Og i kan tro jeg hoppede og dansede da jeg så meldingen på bloggen.

Jeg har nemlig ingen Orly i samlingen og glædede mig til at få den hjem.

Søde Rijah syntes så at hun havde været for lang tid om at sende den til mig, så dette er hvad der kom hjem til mig:



Jeg glæder mig SÅ meget til at prøve dem allesammen. Spørgsmålet er så bare hvilken man mon skal prøve først...?

Endnu engang til Rijah for en fantastisk blog og for at være så gavmild en person at hun lige 3-doblede min gevinst.

4 kommentarer:

Sacha sagde ...

Ikke dårligt!!

De er rigtig fine alle tre, men jeg hepper på den rødlige først :p

Louise sagde ...

Den midterste!

Hvad hedder de allesammen?

Litzy sagde ...

Sacha - Nej bestemt ikke dårligt :)

Litzy sagde ...

Louise - Fra venstre mod højre: Rage, Luxe og Shine