onsdag den 6. juni 2012

Glossybox

Efter at have fulgt med på diverse engelske/amerikanske/australske blogs og set dem modtage diverse kasser med lækre prøver til ingen penge, har jeg besluttet at jeg også vil give det en chance.

Så nu har jeg meldt mig til den svenske variant Glossybox.
Glæder mig til at se hvilke godter jeg får tilsendt - kan se at de i Januar boksen fik en Deborah Lipmann neglelak.... det skulle de da ikke høre noget for at gøre igen :P





Går ikke ud fra at jeg har nogle svenske läsere som også modtager denne boks? Og som kan fortälle mig lidt om hvad de synes om den?


Og hvad med jer danskere? Har i prövet den danske variant?

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvordan har du kunne tilmelde dig det svenske glossybox? Kan man godt det? :-)

Litzy sagde ...

Man kan når man bor i Sverige :)
- Og det gør jeg heldigvis.