torsdag den 30. august 2012

Glossybox August 2012



Så blev det Glossybox tid!
Jeg er altid lige spændt når de ankommer og kan ikke lade være med at smugkigge på diverse blogs og se hvad de har modtaget.

Denne måneds tema var "Minimalist Beauty" og i alt 10 forsk bokse blev sendt ud.



Desværre synes jeg ikke at min var en af de bedste.

Her er hvad jeg fik:

1. TONI & GUY Gloss Shine Serum
- En serum som efter sigende skal kontrollere flyvsk og kruset hår og giver en blød glans.
Tror ikke jeg får den brugt. Har allerede en af andet mærke og jeg orker ikke at bruge den. Men hvem ved - måske.
Org. pris 140,-/30ml ( Jeg fik 10ml til en værdi af ca. 46,6kr )


2. MAXFACTOR Facefinity All Day Flawless 3 in 1 Foundation
- Den påstås først at blive lanceret i slut september men synes da jeg har set den før....
Anyway der er en foundation, primer og concealer i et som hverken indeholder olier eller parabener. Den har også SPF 20.
Endnu en ting jeg ikke ved om jeg får brugt. Jeg bruger aldrig concealer. Synes det er besværligt, ser unaturligt ud og de få gange nogen har sminket mig så har jeg fået uren hud af concealer.
Men måske jeg giver den en chance til fester.
Org. pris 160,-/25ml ( Jeg fik 30ml så ved ikke om de 25ml er en skrivefejl på kortet)


3. JELLY PONG PONG Lip Frosting
- En lipgloss med shimmer og lækker duft.
Har allerede fået lipgloss en gang og har endnu ikke fået brugt det hele så synes det var lige tidligt nok at få en ny. Men fin det er den.
Org. pris 129,-/15ml ( Fullsize produkt)


4. WELEDA Body Lotion
- En bodylotion med ene naturlige ingredienser.
Den har en behagelig citrusduft og trækker hurtigt ind i huden. Det kan jeg lide. Hader når man går rundt og føler sig klistret.
Org. pris 199,-/200ml ( Jeg fik 20ml til en værdi af ca 20kr )


5. GLOSSYBOX Lipstick
- En læpestift af Glossybox egen mærke lavet i samarbejde med Llamasqua.
Den har en fin farve men som i kan se på billedet så var min desværre ikke i så god stand, hvilket jeg har tænkt at brokke mig over.
Jeg har også læst på andre blogs at folk undrer sig over at denne var en del af de 5 produkter i Sverige når den i alle andre lande har været med som et bonusprodukt... det vil jeg da give dem ret i er lidt snyd.
Derudover havde jeg lidt håbet på enten en neglelak eller øjenskygge i stedet for hele 2 læbeprodukter.
Der er ingen pris på dette produkt.



All in all er dette nok den første boks jeg har været skuffet over.
Kun 1 fullsizeprodukt og hidtils den laveste værdi af ca. 350kr.
Håber den næste er lidt mere interessant.

Ingen kommentarer: