tirsdag den 11. september 2012

Madkasser.... hit eller skidt!?

Jeg har i lang tid kredset om tanken at melde mig til en madkasse.
Og nu mener jeg ikke sådan en som man tager med i skole/på arbejde hver dag, men sådan en hvor man får tilsendt en kasse fyldt med råvarer og opskrifter.

Det er ikke så meget fordi jeg ikke har tid til at handle, men mere fordi jeg ofte mangler inspiration når det gælder madlavning, samt at jeg har en tildens til at gå lidt for meget amok i impulskøb når jeg skal handle ind til aftensmaden :P

Hvad er jeres holdning når det gælder madkasser?

Er det noget i kunne finde på?
Er det noget i allerede er hoppet ud i?
Eller synes i det er noget pjat?


Kom meget gerne med jeres input og evt. anbefalinger.

4 kommentarer:

Piskeriset sagde ...

Jeg kender flere børnefamilier, der enten bruger det eller har brugt det. Min svigerinde købte en overgang Aarstidernes måltidskasser, men de frameldte ordningen efter en periode, hvor de syntes, at der ikke var nok variation, og at portionerne ind imellem var for små.

Selv kunne jeg ikke finde på det. Jeg synes, at det er for dyrt, og jeg kan meget bedre lide selv at finde på noget. Men konceptet har jeg ikke noget imod.

Sacha sagde ...

Jeg har ind imellem overvejet Coops kasser, da disse hentes i butikken, hvilket vil passe bedre til mig end Årstiderne, som leveres hjemme og jeg bor et sted, hvor en kasse ville skulle stå og flagre til frit skue for alle.

Litzy sagde ...

Piske - Ja børnefamilier kan jeg godt se kunne blive aflastet med sådan en kasse. Men lidt en skam hvis maden ikke rækker. Man betaler jo nok for dem :)

Litzy sagde ...

Sacha - Ja Coop er en af dem jeg har kigget på også.

Her har vi nemlig en lidt forvirrende opgang og har budet ikke været der før så kan de ikke komme ind. Og fra den forkerte side har de heller ikke nogen måde at ringe på hos os heller.

Så er det jo at foretrække at hente selv i stedet for at de sender skidtet tilbage igen.