søndag den 28. oktober 2012

Airwick duftpinde

Den seneste måneds tid har jeg i samarbejde med Buzzador været igang med at teste Airwicks nye produkt, duftpinde.



De kommer i en pakke med en fin lille vase med duftolie og tilhørende pinde.
Man kan så variere hvor kraftig man vil have duften alt efter hvor mange pinde man stikker ned i vasen.

Duften; Cool Linnen & White Lilac delte jeg ud blandt mine kollegaer og selv kunne jeg teste både Cool linnen men også Midnight Blackberry & Vanilla Silk. 
Jeg må sige at Cool Linnen er min favorit. Elsker at komme hjem til en lejlighed der dufter af nyvasket tøj.
Dermed ikke sagt at den anden ikke var god men jeg lavede den fejl at jeg stoppede alle pindende i på en gang og duften var så kraftig at jeg fik hovedpine af det.

Så hvis i vælger at købe dette produkt (hvilket jeg kan anbefale) så start med 2-3 pinde og sæt så flere i når du synes duften har aftaget (ca efter en uge).

Duften skulle efter sigende holde op til 4 uger men jeg synes dog ikke at den holder heeelt så længe. Men det er så også ud fra min erfaring med at stoppe alle pinde i til at starte med. Nu må vi se med denne som jeg pt har startet med 3 pinde.




Roserne, som desværre er begyndt at se lidt triste ud, er nogle jeg fik af min kæreste på vores månedsdag. Og det er ikke helt almindelige roser, nej disse her lyser nemlig i mørke. Vildt ikke?
Jeg synes de er super seje. Skal prøve at tage et par billeder hvis jeg kan :)


4 kommentarer:

Ninni sagde ...

Jag brukar anmäla mig till de flesta Buzzadorkampanjer, men jag får aldrig vara med nuförtiden. Undrar vad jag gör för fel. Förut fick jag testa allt från ost till munskölj...

Litzy sagde ...

Tycker det kommer lite i vågar. Dock sällan jag får testa mat tyvärr :(
Förre detta var det munskölj också.

Hoppas snart det blir mat... ja jag gillar mat :P

Micky sagde ...

Hvor kan man købe dem?

Litzy sagde ...

Hej Micky

Jeg ved at Kvickly har haft dem på tilbud før men ved ikke om de har dem som fast sortiment.
Det er dog et godt bud at prøve at kigge der :)