tirsdag den 30. oktober 2012

Glossybox Oktober 2012

Månedens højdepunkt - når der kommer en fin lille lyserød æske ind af døren.

I denne måned er temaet "THE BEAUTY OF A GEISHA".



Jeg må indrømme at temaet kom lidt bag på mig. Jeg mener - oktober er jo ligesom oplagt til så meget andet. Hvad med brystkræft? Hvad med Halloween?
Og så må jeg egentlig sige at de produkter man fik med overhovedet ikke ledte mine tanker over på Geisha på noget tidspunkt.

Men bortset fra det så var jeg mere end tilfreds med det jeg fik.


Her er hvad jeg fik:

1. LOVE & TOAST Showergel
- Jeg har hørt meget godt om Love & Toast så blev begejstret da jeg så den i boksen. Denne showergel har en lækker duft af abrikos og indeholder aloe vera, kamille, kaprifol, sheasmør og abrikoskerneolie.
Jeg brugte den her til aften og den tegner lovende.
Org. pris 99,-/242ml ( Her fik jeg et full size produkt )




2. LENSON Adore - Farvede månedslinser
- Den fedeste ting i boksen og den som jeg også er mest irriteret over. Dog ikke pga produktet. Jeg har længe villet prøve farvede linser, men pga jeg i forvejen bruger linser så vil jeg skulle bruge disse med briller.
Jeg skal dog nok få dem brugt.
Dem jeg fik er grønne men der fulgte en seddel med hvor man kan få lov til at få dem byttet til en anden farve hvis man vil. Det synes jeg er god service.
Derudover fik man et etui og linsevæske med. Fuld valuta for pengene.
Og jeg skal nok smide et billede op når jeg får dem prøvet. ;)
Org. pris 279,-/kassen ( Denne var også full size - + væske og etui )






3. NAILS INC. Nail Polish
- Min første neglelak fra dette mærke så den er jeg spændt på at prøve... synes dog at farven er en anelse *meh*.
Org. pris 159,-/10ml ( 4ml prøve fik jeg her til en værdi af 63,6kr )




4. BRILLIANT SMILE WhiteningEVO Mouthrinse
-  Jeg var blevet rigtig glad for tandpastaen jeg fik i en tidligere boks men har desværre brugt den. Så er spændt på at få testet denne mundskyld også, bare en skam jeg ikke kan teste den sammen med tandpastaen.
Og så synes jeg altså at forpakningen har et lidt "luksus feel" i stedet for almindelig emballage til tandpasta eller mundskyld.
Org. pris 195,-/250ml ( Jeg fik 30ml til en værdi af ca 23,5kr )




5. BEAUTYBIRD Luxurious Exfoliating Soap Bar
- En utroligt velduftende sæbe med små stykker af ferskensten i. Stene skrubber hænderne og kokosnødolie blødgør dem. Og så er der en dejlig duft a vanilie.
Normalt bryder jeg mig overhovedet ikke om produkter med vanilieduft men denne er så diskret at det ikke gør noget.
Glæder mig til at bruge den.
Org. pris 89,-/75g ( Endnu et full size produkt )








6. GEISHA Dark Chocolate
I denne boks var der også et bonus produkt, nemlig den nye chokoladebar fra Geisha. Jeg ELSKER der lyse chokolade så glæder mig til at jeg om lidt går ud og henter denne i køleskabet.






Ingen kommentarer: