søndag den 23. december 2012

Glossybox - New Years edition



Så får i guldboksen :)

En speciel nytårsudgave med ene full size produkter og en værdi der overstiger 1000kr. Selv gav jeg 298kr for den.

Her er hvad jeg fik:



1. BM Beauty Lash Thickening Mascara
En lækker sort mascara som har en god holdbarhed, drysser ikke og vipperne klumper ikke sammen. Den giver dog ikke særlig fyldige vipper så er nok mere en jeg ville bruge til hverdag end til fest.
Men børsten er præcis som jeg kan lide dem - brede og store og tætte.
Org. pris 179,- / 8ml




2. KRYOLAN PROFESSIONAL MAKE-UP High Gloss
En RØD lipgloss. Jeg har aldrig i mit liv brugt rød læbestift/gloss med mindre det har været i forbindelse med udklædning. Denne skal jeg godt nok lige samle mig mod til at bruge.
Men prøvede hurtigt at duppe den på læberne og den er stærkt pigmenteret og holder rigtig godt.
Org. pris 139,- / 4ml




3. NAILS INC. Nail Polish
Endnu en super fin neglelak fra dette mærke og i den fineste sølv. Ser ud til at være en foil lak, så den glæder jeg mig til at teste.
Org. pris 149,- / 10ml




4. NYX COSMETICS One Night in Morocco
Uh en fin palette. Og til smokey eyes. Se det er jo lige det jeg står og mangler... har nemlig længe villet prøve at lære at lave smokey eyes på migselv, så det skal blive sjovt at lege med.
Org. pris 390,- / stk.




5. MODELco CHEEK + LIP Tint Rosy Road
Se denne er jeg lidt hmmmm om. Det er en slags gloss men til både kinder og læber. Jeg ved ikke rigtig om jeg bryder mig om tanken at smøre sådan noget klistret stads på huden, men jeg må vel prøve det på et tidspunkt.
Org. pris 155,- / 10ml




Alt i alt er jeg super tilfreds med denne boks. Hvad synes i? Noget i kunne tænke jer at prøve?

Og som en bonus fik man en fin lille sminketaske med også:


Ingen kommentarer: