torsdag den 21. marts 2013

Fabulous!

I dag har været en helt igennem fantastisk dag.

Kl.6:48 hoppede jeg nemlig på et tog mod Malmö sammen med en kollega.
Her diskede vi op med små mini quiche, frugtsalat, kaffe og mimosas. Uh en god start på dagen.



Ved ankomst til Malmö trissede vi lige så stille ned til den mest fantastiske vintage butik. Nemlig Flique i Underjorden.
Jeg siger jer piger, hvis i nogensinde slår vejen forbi Malmö og har et hjerte der banker for vintage som jeg har, så må i altså give dem et besøg.

Maria og Kamila er de sødeste piger og de ved virkelig hvad de snakker om.

Men nu var vi ikke kun hernede for at shoppe.
Nej vi var nemlig inviteret til casting da de skal have kundeaften med modeshow.
Og hvem har ikke altid haft en drøm om at være model for en aften? Jeg har i hvert fald.

Her er et lille udpluk af hvad jeg prøvede på i dag.



Kryds fingre for at jeg bliver valgt til at være blandt de 10 der skal gå modeshow den.27.

2 kommentarer:

A + K = ♥ sagde ...

Uh, det lyder absolut som en hyggelig dag! (:

- Anne

Litzy sagde ...

Det var det helt bestemt også :)