fredag den 1. marts 2013

March = Month og the year

Marts bliver en herlig måned kan jeg mærke. Næsten samtlige weekender er fyldt ud i kalenderen... og sikke jeg glæder mig.

Først skal jeg nordpå og besøge en gammel kollega.
Derefter står den på ferie med kæresten og svigermor i Tyskland (blev det vist - landet er ikke bestemt 100% endnu)
Få dage efter jeg er kommet hjem fra ferie så står Malmö for tur. Jeg skal nemlig noget meget spændende med en kollega (mere om det senere)

Så skal jeg weekenden efter til fødselsdag hos en veninde i København.

Og gik alt godt den første tur til Malmö, så skal jeg til Malmö igen :)


Iiiih det bliver en god måned. Og det skal jo fejres... ik?
Så det har jeg gjort ved at bestille disse to ting hjem - ruskind kan man ikke få for meget af.


2 kommentarer:

Ninni sagde ...

Vilka godbitar! :-)

Litzy sagde ...

Kom vår, kom sol :D