onsdag den 27. marts 2013

You suck!

Kender i det at man skal støvsuge og man nærmest manuelt skal hjælpe nullermændende med at kravle ind i mundstykket?
Eller at støvsugeren lige pludselig slukker fordi ledningen er for kort og man har fået den hevet ud af stikkontakten.
Eller at der imens man står i egne tanker og støvsuger lyder et ordentligt "bang" fordi selve stangen falder af..

Disse ting kender jeg kun alt for godt. Og jeg forbander min støvsuger langt væk og højlydt hver gang.

Men i går så fik jeg en mail fra Buzzador om at man nu kunne få lov at prøve/købe en Philips PerformerPro (FC9190/01) til en rigtig god pris.
Nemlig 999,- i stedet for 2299,-

Så bliver man da nødt til at slå til ikke?
Og især når ledningen er 11m lang, den eftersigende ikke taber sugekraft og burde være i en sådan kvalitet at den ikke falder fra hinanden under brug.

Håber dog at selve støvsugeren er en anelse mere til at samarbejde med end Phillips hjemmeside. Tog mig nemlig et døgn at kunne få lov at bestille den da hjemmesiden crashede konstant.
Ikke det bedste første-indtryk men virker støvsugeren som den skal så er det nok hurtigt glemt.

Så nu går jeg spændt og venter på at vidunderet dukker op.


Ingen kommentarer: